piątek, 2 listopada 2012

Róże

Specjalnie na życzenie miłośniczki róż:)


Opis:
Te piękne krzewy uprawiane są 
od niemal 5000 lat. Róże należą 
do najbardziej znanych krzewów.
Większość łodyg tego krzewu 
ma charakterystyczne kolce. Liście mają matowe lub błyszczące, bardzo często pokryte srebrzystym nalotem. Kwiaty pojedyncze lub zebrane w kwiatostany mają jedno lub dwubarwne płatki.
Róże najlepiej sadzić w porze 
jesiennej, ponieważ zdążą się ukorzenić jeszcze przed zimą. W ostateczności można wiosną - w marcu lub w kwietniu. Wiosną zaleca się sadzenie jedynie róż piennych. Przez cały rok możemy sadzić róże wyhodowane w pojemnikach. 

   
       To moje różyczki domowe 
       Jak Wam się podobają?





6 komentarzy:

  1. Są prześliczne! Moja babcia ma takie i bardzo je chwali :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne ;) właśnie też takie miałam, ale mi ponownie nie zakwitły , dlaczego ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może podczas przesadzania uszkodziłaś jej korzenie, albo miły za mało nawozu. Różne mogą być przyczyny. Czasami warto dać roślinie drugą szansę i cierpliwie poczekać na kwitnienie;)Ja tak zrobiłam z moim storczykiem i zachwycił mnie pięknymi kwiatami:)Pozdrawiam

      Usuń
  3. Dziękuje za odpowiedz, następnym razem na pewno skorzystam z cennych rad.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń